Băsescu intenţionează să condamne, în Parlament, pactul Ribbentrop-Molotov

22.12.2007

Preşedintele Traian Băsescu intenţionează să condamne în Parlamentul României pactul Ribbentrop-Molotov, încheiat în 1939 între Hitler şi Stalin şi prin care ţara noastră pierdea Basarabia. Şeful statului consideră că înţelegerea dintre Germania nazistă şi Uniunea Sovietică este motivul pentru care românii de peste Prut sunt separaţi de cei din România.

"Foarte mulţi politicieni europeni înţeleg legătura noastră cu Republica Moldova, înţeleg că familiile sunt separate de un Prut şi că această separare este în urma unui pact care n-avea nimic comun cu realitatea sau care nu are nimic comun cu realitatea de acum, pactul Ribbentrop-Molotov, pe care eu l-am denunţat într-o declaraţie, dar va trebui să o fac în faţa Parlamentului României, la fel cum am condamnat comunismul, pentru a dobândi deplină forţă din punct de vedere politic", a declarat preşedintele la Radio România Actualităţi.


Autor: Realitatea TV
Sursa: http://www.realitatea.net/


« precedenta   salt la stirea   urmatoare » 


Comentarii:

80 comentarii

Dumezeu sa V-a ajute Domnule Presedinte
A comentat Ion pe 22.12.2007, ora 14:55
sa dea Dumnezeu sa prospere dreptatea in BASARABIA....Cetatania si UNIREA mi-o doresc pentru a muri ROMAN sunt in virsta .TINERETUL trebuie sa fie liber,sa-si formaza familii, sa creasca copii,dar in RMoldova numai comunistii isi permit,rusii...POPORUL simplu este neglijat. DIPLOMELE DE STUDII SUPERIOARE DIN ROMANIA nu sunt RECUNOSCUTE...serviciul nu pot sa angajeze in cimpul muncii,,..Cetatenie nu au ....Sanatate lui T.BASESCU si tuturor romanilor.Feicitari cu sf.CRACIUN.
A comentat eu pe 22.12.2007, ora 15:31
Basescu iar se ocupa de prostii, dpdv juridic pactul mentionat nu are nici o relevanta pentru ca autoritatile puturoase romane sa se apuce si sa rezolve problema cetateniei, caci doar asa vor putea "uni familiile".
A comentat xx pe 22.12.2007, ora 18:24
mueti's posmagii x-u-lescule ? :P
acordarea cetateniei nu este un drept fundamental al omului, asa cum este de exemplu dreptul la viata, deci nu te mai jalui in privinta asta ptr ca "nu e drept".
Nici o Constitutie din lume nu mentioneaza acest drept în capitolul dedicat drepturilor care sunt garantate.
Acordarea cetateniei este un "privilegiu" al statului, pentru cine merita si nu merit pe jalanie.
A comentat 21 pe 22.12.2007, ora 18:45
Ce taranoi plouat cu expresii (jalanie) adevarata limba moldoveneasca de bacovnic pt romanii din romania (bacovnic) inseamna taran plouat de la tara care se da dupa orasan cu dealecturi si jargoane rusesti ca sa para orasan si in pas cu moda >TANDENCE<
adica smecher,adica modern,adica am vazut viata,femei de lux si bani.......................
mii scarba de asa persoane.
A comentat Farce pe 23.12.2007, ora 01:06
Domnul Preshedinte e un diplomat iscusit...
Atitudinea sa politica fata de basarabeni este una corect shi justa de aceia merita toata sustinerea...
Insa p-u a se realiza ceva concret in ceia ce priveste relatiile R.M -Romania, este necesar un impuls mai mare...Un impuls venit din interiorul tarii,din corpul muribund a etniei romane din Basarabia...Medicul e neputiincios atunci cand pacientul nu mai vrea sa se trateze, sau vrea acest lucru, dar fara a consimti unei operatii chirurgicale definitive?
Autoritatile romane nu au acordat o pozitie ostila sau razbunatare fata de atacurile de la Chisinau, au adoptat o politica ,,procetateni2 si nu ,,proconducere"....Nu ne revine oare noua obligatia de a adopta o pozitie asemanatorea---,,pronoi" si ,,anticonducere"?
SUS CAPETELE SA NU NE DAM ULTIMA SUFLARE FARA O LUPTA DECISIVA!
"Destepta-te odata romane din nesimtire si i-a in mana o carte de istorie".
A comentat ANCUTZA pe 23.12.2007, ora 03:47
Mi-a atras atentia un comentariu facut acestu articol,pe care l-am cules de pe http://www.realitatea.net/
MERITA CITIT!!!!!
Postat de: Mihai Tole
Sâmbătă 22 decembrie 2007, 12:18
Dragii Mosului, nu mai emiteti ipoteze absurde despre ceea ce nu stiti, Pactul Ribbentrop-Molotov a fost si este o realitate geoopolitica, cu consecinte existente si in prezent. Chiar daca este condamnat de presedinte si de statul roman, urmarile/consecintele sale nu se pot fi anulate a doua zi, pentru ca este vorba de principii ale Dreptului International, care ar fi incalcate in acest fel. Toate granitele din Europa acestui moment(cu 2 exceptii sunt) cele stabilite si consemnate de Tratatul de pace de la Paris din 10 februarie 1947- incheiat intre puterile invingatoare si statele invinse printre care si Romania. Numai ca acest tratat, acum in vigoare, si care nu mai poate fi modificat nicicum, are un viciu grav de incheiere(numit in drept-"dol"), aceasta prevedere da putere actului R-M si a consecintelor sale pentru Romania, adica pierderea Basarabiei si a Bucovinei de N. Uitati prevederea tratatului care preia o informatie falsa -in Partea I. Frontiere, art. 1 se preciza: "Frontierele Romaniei, indicate in harta anexata Tratatului de fata (anexa I) vor fi cele care erau in fiinta la 1 ianuarie 1941, cu exceptia frontierei romano-ungare, care este definita in articolul 2 al Tratatului de fata. Frontiera sovieto-romana este astfel fixata in conformitate cu dispozitiile acordului sovieto-roman din 28 iunie 1940 si ale acordului sovieto-cehoslovac din 29 iunie 1945." Dupa cum vedeti ultimatumul sovietic este descris ca fiind un acord (act incheitat de buna voie de doua parti pe pozitii de egalitate)intre statul roman si cel sovietic, acest lucuru inseamna ca statul roman si-a dat consimtamantul pentru incheierea acestui tratat-care inseamna in mod concret PIERDEREA si RENUNTAREA DE BUNA VOIE a Basarabiei. Revenind la situatia actuala, va informez ca singurele posibilitati de modificare a teritoriului cesiuni sau castiguri sunt numai trei aceptate de normele Dreptului international. Acestea au fost stabilite prin Actul Final de la Helsinki din 1 august 1975 si sunt urmatoarele: 1-prin mijloace pasnice(caz concret Germania si Cehoslovacia) 2.Conform Dr. international 3.prin intelegere (caz concret-cedarea insulei Serpilor de Romania Ucrainei-consimtit in mod liber) Acest Act Final este intarit in Dr. international de rezolutia 2625 din 24 octombrie 1970 a ONU si de Articolul 2 si intreg capitolul III al Cartei ONU. Dupa cum puteti vedea o procedura complicata, cu atat mai mult cu cat acest pact are urmari in Tratate primare in dr. international. Iar ca ultima informatie, nu stiu de unde atat agitatie asupra acestui pact, pentru ca oricum Rusia nu il mai recunoaste, pentru ca pe 24 decembrie 1989 acest acord, a fost recunoscut oficial ca fiind nul si neavenit, chiar mai mult a fost recunoscut de statul care l-a incheiat(URSS) nu de un succesor. Sarbatori Fericite
A comentat ANCUTZA pe 23.12.2007, ora 04:12
mey tu ala cu scarba RO nu va face NIMIC condamnand pactul.
Va arata doar pozitia oficiala a RO fata de RM , la atat si nimic mai mult se va limita condamnarea pactului. Trebuie sa fii prea fraier sa crezi sau sa vezi altceva.
Celelalte tot de la voi trebuie sa vina, Daca tot o sa dati cu jaluit-ul sau vreau fara sa schimbati nimic in politica oficiala a RM, asteptati mult si bine, nu o sa vina niciodata.
A comentat 21 pe 23.12.2007, ora 09:10
In termeni politichieneti asta inseamna ca Basescu a mai intins o mana (a cita oare?) pentru apropiere, recunoastere a romanilor basarabeni si e mai usor sa alipesti o tara intreaga prin unire decit acordand individual cetatenii in termeni interminabili (la sfintu asteapta)
Ro nu poate ataca RM in baza condamnarii pactului, dar a spus clar ca il recunoaste ca nul,
Daca o sa profitati de ocazie bine, (mana a fost intinsa, nu mai aveti ce comenta), daca tot cu refuzuri ca si pina acum sau cu "inamicii" RM .... iar bine, dar nu mai aveti ce comenta.
E cazul sa va implicati si voi acolo daca vreti ceva schimbari.
A comentat 21 pe 23.12.2007, ora 09:34
Vor rusii sau nu vor, acum sau dupa 100 ani UNIREA SE VA FACE... De ce sa nu fie acum, ca sa ne bucuram si noi, cei tineri care pledam pentru asta :)
A comentat Andrei pe 23.12.2007, ora 11:34
in zadar va certati, ce-ar fi mai bine de facut: condamnarea pactului sau acordarea cetateniei. orice act pro unirea e bine venit!!! haide-ti mai bine sa-i sustinem pe ai nostrii de acasa (luni, 24 decembrie, piata marii adunari)!!!
A comentat andrei, utcb pe 23.12.2007, ora 12:46
se spune cica ca "basarabia pamant romanesc" ,dar ... unirea ei se va face cand va seca prutul , asa ca in 100 de ani nu sunt sigur , insa sunt sigur ca va aduce nimic . o sa dam si noi jos stema , o sa mancam castani cu cafea , vom fuma mai putin si vom merge pe jos mai mult ca tigarile-s scumpe si benzina la fel, ne vom uita mai des la tradati in dragoste si stupize stupize, o sa citim jos cand ne uitam la filme, in schimb o sa iesim la mare sa pescuim ca sa nu murim de foame.
A comentat Vlad... pe 23.12.2007, ora 13:29
"orice act pro unirea e bine venit!!! haide-ti mai bine sa-i sustinem pe ai nostrii de acasa (luni, 24 decembrie, piata marii adunari)!!! "

Sunt de acord si sustin NECONDITIONAT, orice ACT Pro-UNIRE. Sunt Roman din Romania, si doresc Unirea.

Cum spunea cineva aici: Vreau Unirea ca sa ma simt implinit! Sufletul imi este pustiit de gandul dezbinarii de atata timp!

Moarte TUTUROR dusmanilor tarii si Romaniei Mari!!
A comentat Seby pe 23.12.2007, ora 15:41
Vrem nu-vrem Basescu este figura politica cea mai importanta din spatiul romenesc,inclusiv R.Moldova. Calitatile sale de om politic,nu pot sa nelinisteasca un neghiob ca Voronin.Este prea mare diferenta dintre cei doi, astfel ca si rusii din RM il apreciaza pentru caracteristicile sale.razboiul lui Voronin nu este in exclusivitate politic ci in parte unul al invidiei, cauzat de prostia,tampenia comunistului,lipsit de inteligenta. metodele lui Voronin denota demneta si schizofrenie curata, in contrast cu abilitatea rivalului sau de la Cotroceni. Contrastul este atat de izbitor, astfel ca cacatul de la Chisinau nu a gasit nimic mai bun decat masuri de ignoranta, provocari,etc. Cioara nu dechide consulate la Balti si Chisinau, inchide TVR-ul,alunga diplomati romani, asteptand ca la nebunia sa Basescu sa raspunda prin porcarii. Tactica acestui tampit nu functioneaza si sincer imi vine sa mor de ras cum ramane cu buza imflata transnistreanul.Basescu continuie sa construiasca ceva pe ruinele raporturilor moldo-romane, coara continuie sa arunce cu noroi in tot ce este romanesc si chiar moldovenesc daca vreti.Basescu vrea sa aduca moldovenii la decenta, Voronin vrea sa ne vada umiliti si saraciti,in moment ce s-a catadicsit cu averi fabuloase.Sant trist ca multi conationali au votat aceasta jigodie,acest satrap al satanei, pentru niste lei in plus la pensie, si de dragul sarbatorii betiei si a bunicii...
A comentat fifi pe 23.12.2007, ora 16:55
paharul necazului cred ca se umple si mai mult,toti basarabenii suntem pe muchie de cutitdaca mai dam voe sa invinga comunistii ,estea ne intorc inapoi inca pe100 de ani,nepotii nostri nu vor sti u ca romineste dar nici moldoveneste,, Acuma a venit vremea TINERELOR sa incearca sa faca o Shimbare !!!! Daca se lasa tot pe seama batrinelor de la sate ,ei vor aleje tot comunisti !!!!Si noi no saputem sai condamnamasta este viziunealor
A comentat LAURA pe 23.12.2007, ora 20:02
Să-l ajute Dumnezeu pe Băsescu, iar jgodiile de la Chişinău să umple puşcăriile fiind condamnaţi la Haga ca alţi mari duşmani ai propriului popor. Voronin, Stepaniuc, Tarlev, Lupu ş.a. aceştea fraţilor sunt duşmanii de moarte ai României, nu Smirnov. Acele este patriotul Rusiei şi marioneta ei iar Voronin şi ceilalţi sunt duşmanii propriului popor. Vedeţi unde e dreptatea ?
A comentat Valter pe 24.12.2007, ora 10:31
Cei care vor Unirea........se gaseste la magazine.nush cat e pretul ..dar e bun rachiul...:))) Mai.peste citva ani.cand Ro va intra in spatiul Schengen.se va ridica un nou pod de flori.dar din otel forjat.cu sarma ghimpata si capcane ptr ursi
A comentat Webber pe 25.12.2007, ora 13:16
Webber esti pesimist,tu probabil nai vazut nici otata sirma ghimpata pe malul prutului ,fa o excursie in Basarabia si o sa vezi ca acuma ea mai este de partera Moldovenilor ,dar democratii vor -o scoata ,se duce o lupta si pentru asta ce ai gindit ,nimic nu se face usor ,dar pina nu este scoosa poti sa faci o excursie in Basarabia,ai acces liber unde mai pui Ca avem si fete FRUMOOSE !!!!!!!!!!!!!!
A comentat laura pe 27.12.2007, ora 02:17
LAURA, am o vaga banuiala ca tu esti profesoara....
Ma inshel??????????
A comentat ANCUTZA pe 27.12.2007, ora 09:57
Centrul raional sau regional poate sa faca orice, tara Ue conteaza ce spune
A comentat Esteri pe 27.12.2007, ora 17:34
Tara UE cred ca stie bine ce face ,si ctred ca si ei vor liniste si stabilitate la Granitile sale ,oare nu din motivul asta este primit Batrinul nostru pe acolo si ascultat cum toarna fel de fel birfeli in adresa lui Basescu,stati fara grija aia vor siguranta la frontierele sale de aia il dadacesk atita,au ei ingrijorarea sa nu se faca rusul mai aproope de granitele sale... Draga ANCUTZA ,pot sa te dezamagesc nu sint profesoora,Am studii economice , Contabilitate,am facut facultatea cu rusii absolut tot in limba rusa,in chirilica in anii 80. daca vroiai sa faci studii economice .texnice si altele se faceau numai in limba rusa ,la serviciu toata documentatia numai in limba rusa,cine vroia sa faca carte, carte facea se adapta ,Alta esire nu era. dar ura rusizmului sa inceput mai inainte ,cu doua jeneratii inaintea mea, o parte de-ai nostri in Siberia ,alta parte refujiati in Romanie,si unii si altii nefericiti pe toata viata, Asaca redobindirea pentru noi mai inseamna si altceva decit cum ai spus dumitale o bucata de carne in plus,intocmai ca eu si familia mea de asta nu ducem lipsa !!!! Un AN NOU FERICIT LA MULTI ANI!!!!!!!!!!!!!!!!


A comentat laura pe 28.12.2007, ora 01:44
Laura draga...cat de mult mi-as dori sa fie cum zici u.sincer va vreau tot binele din lume.de ar fi asa de simplu....dar lucrurile se misca prea greu.voi asteptati 2009 .alegerile si tot kkt de comunisti voi castiga,k au ramas doar babele si orfanii...Jaleeeeeee..nu m-as mira ca pamantul vostru sa lacrimeze...
A comentat Webber pe 28.12.2007, ora 04:18
Mai Ancuta, nu mai incerca, prin metode "inteligente" sa "lovesti" in cineva care are o alta parere decat a ta. Si daca Laura ar fi fost profesoara care ar fi fost problema ta? Sau incerci sa te dai cea mai desteapta pe aici. nu incerca sa califici mesajele Laurei sau ale altcuiva ca fiind "neinteresante' sau "mai putin pro romanesti" doar pentru ca spune "va fi si la noi bine", "se vor schimba si la noi lucrurile". Te-am intrebat, tu personal ce propunere ai ca lucrurile in RM sa se schimbe, sa urmeze un alt fagas? Dupa parerea mea, in acest moment numai in tarile africane se mai rezolva cu "revolutia", in rest daca avem pretentia ca suntem "niste intelectuali nou-aparuti" ar trebui sa stim ca rezolvarea este la alegeri, acolo, unde individul isi lasa "amprenta " - stampila unde doreste. Nu mai cataloga basarabenii ca fiind niste vite care doar stiu sa munceasca. Tu de unde, doamne iarta-ma, provii? De pe luna? Sau poate chiar nu stii prin ce a trecut si trece acest popor. Tu crezi ca romanii din Romania o duc mai bine? Daca da, te inseli. oamenii sunt la fel de suparati si de nemultumiti. Este adevarat ca demoicratia altfel se manifesta in Romania, dar aici li s-a permis sa fie "putin mai liberi". Chiar nu-ti dai seama de tragedia celor din RM? Imi doresc unirea cu Romania, dar nu pentru bucata aia de carne pe car o tot invoci tu ca si argument, ci pentru ca Basarabia este pamant romanesc. Vad ca ti-a rusine sa comentezi afirmatiile unei persoane care se referea la "tradarea romanilor" cand a fost furata Basarabia. Pai draga mea, sa nu-ti fie, pentru ca asa cum romanii "atunci" nu au putut face nimic, din motive lesne de inteles, asa si basarabenii acum nu prea pot sa se miste din aceleasi motive. Adica, o data intelegi politica de la acea vreme, iar altadata nu intelegi situatia din aceste timpuri, in care traiesti si tu.... Interesanta conceptie... Nu subestima basarabenii!!!!!!!!!!!
A comentat Alex pe 28.12.2007, ora 09:32
Cat priveste condamnarea pactului - si daca il candamna ce se intampla, care este efectul juridic al condamanrii? Zero barat. Asa a condamnat si comunismul si.... nu s-a schimbat nimic. Basescu este un personaj politic care este pe val acum. apreciez pozitia lui fata de RM, dar hai sa fim seriosi - i s-a si dat mana libara sa "sicaneze" conducerea RM ( bine face). In rest, fata de politica si atitudinea lui basescu, dati-mi voie, sa am o alta parere.
A comentat Alex pe 28.12.2007, ora 09:44
Cat priveste Alex ca e sau nu condamnat pactul Ribbentrop-Molotov [RM! SIC] macar e un puct de vedere.care uneori si aceasta conteaza .macar ca sa stii de ce parte esti a frontului...Daca guv comunist de la chisinau nu condamna.spune multe lucruri.ca cei deportati de scarbele bolsevice au fost trimisi in Rai.si ca au dus-o bine.la fel si cei inchisi in lagare sau penitenciare.poate sarmanii nu aveau casa ...nu? Macar atita...
A comentat Alex pe 28.12.2007, ora 17:08
Scz,,din greseala am semnat Alex.in loc de numele meu.am prb cu netul azi .merge f greu
A comentat Webber pe 28.12.2007, ora 18:05
A comentat nelu pe 28.12.2007, ora 18:40
Slabe sperante pentru unire, atata timp cat Voronin, omul rusilor, cica ales democratic e la putere. E platit de rusi si va face ce-i porunceste stapanul. El trebuie sa manipuleze, sa prosteasca lumea, cat o sa-i tina. Deocamdata el crede ca moldovenii sunt prosti si se vor lasa manipulati in continuare.
A comentat nelu pe 28.12.2007, ora 18:45
Cu denuntarea pactului cred ca Basescu vre sa-i aduca mainte lui Voronin de unde a plecat. Daca-I roman va intelege....dar eu nu cred.
A comentat nelu pe 28.12.2007, ora 18:53
Pt. Webber - Conteaza, intradevar, sa ai un punct de vedere, dar Romania prin atitudinea sa isi sustine punctul de vedere - toata planeta stie ca Romania AFIRMA ca basarabia este pamant romanesc, ca in Basarabia traiesc romani, s.a. (lucruri care, de altfel, sunt perfect adevarate). Se stie foarte bine ca s-a condamnat si comunismul si, prin asta s-a si stabilit in barca cui se leagana Romania. Nu cred ca va avea vreun efect juridic in ceea ce priveste redobandirea BASARABIEI, caci despre acesta vorbeam. Sigur ca o sa castige mult in sondaje, ca de fapt, sa nu crezi tu ca il intereseaza pe Basescu de basarabeni. Hai sa fim seriosi!!! Tot ce-i legat de comunisti sau de faptele acestora prinde bine acum, dar mai ales in campania electorala. Ok. si eu condamn comunismul si pactul si pe toti nenorocitii de comunisti. Si...... Stii ce ma deranjeaza? Ca de pe urma unor cuvinte fara efecte se vor castiga alte *efecte* care vor duce la tinta - VOTURI. Ca daca unii de pe aici vorbesc - sa ridicam fruntea sus, sa luptam pana la ultima suflare...alte asemenea , nu inteleg de ce nu-l roaga frumos pe domnul Basescu sa treaca pur si simplu Prutul cu armata (absurd, stiu si eu, dar vezi tu ca nu poti sa zici hai sa luptam sa murim sa...cand stii foarte bine ca nu asta este solutia, cum nici trecerea Prutului cu armata nu este o solutie.) In concluzie, cred ca se va condamna si pactul ca doar hartia suporta si urechile la fel, dar... care-i efectul de care vorbeam..---zero
A comentat Alex pe 28.12.2007, ora 20:30
Alex,aici ai perfecta dreptate. vad multi entuziasti pe aici si imi vine cateodata sa rad.Nu unirea cu Ro e importanta,ca asta oricum nu va fi [Rep Moldova trebuie sa de-a ''faliment total'] nici UE .ca oricum rusii va are la mana [tara satelit.neutra.dependenta de energie..samd]nici Rusia...e cam complicat ca santeti intre ciocan si nicovala... ci FORTA VOASTRA DE A VA RIDICA.DE A VA CERE DRETURILE.DE A LUPTA CONTRA UNOR INDIVIZI CA DIN GUV ACTUAL SI MUNCA! Exista alta solutie? Toate cele bune
A comentat Webber pe 29.12.2007, ora 00:17
Pt.Webber Este greu sa dau o solutie sigura si salvatoare, dar incercari se pot face si se fac. In primul rand acordarea cetateniei romane- chiar cred ca aceasta ar fi un prim pas. Dupa care, prezentare pe posturile de televiziune a protestelor studentilor si elevilor din R.M. - Din pacate, nu am vazut nimic. Ar trebui sa stie si romanii din Romania despre faptul ca cei de dincolo isi exprima dolentele si parerile in mod public si acestea sunt pro romanesti. Sa nu mai fie tratati basarabenii ca niste vite care stiu doar sa munceasca si in rest nu prea ii duce capul sau ca sunt *inundati* pana in gat de comunisti si ca nu pot gandi altfel. Ar trebui ajutati si de cei din Romania. Este simplu sa afirmi - Domnul Presedinte Basescu este un diplomat iscusit si alte asemenea apelative.... dar lucrurile ar trebui sa aiba un impul din inima aia muribunda..... Pai chiar nu se vede (sau chiar nu se vede, ca nu se arata, ca este mai interesant sa-l prezinte pe Orban aproape o saptaman cu banalul accident)) ca cei de dincolo protesteaza la orice aberatie iesita din gura incompetentului de Voronin, ca cei care protesteaza sunt TINERII? Uite de exemplu, ma deranjeaza ideile conform carora basarabenii ar dori cetatenia romana pentru o bucata de carne si pentru a avea acces in Europa la munca. Oricum multi basarabeni sunt plecati in strainatate, cum, de altfel, sunt si romanii plecati la munca. Pai ce-ar trebui sa le zicem celor care muncesc - ca sunt vite???Deci, cu pasi marunti se fac lucruri mari. Sanatate si la multi ani!
A comentat Alex pe 29.12.2007, ora 20:01
Alex sa stii ca ai perfecta dreptate,
luctrurile se voe schimba incet,cu venirea celor tineri la putere in institutiile statului,in primul rind vor veni cu alte conceptii ,cu alta pregatire,cum nai da cei care sunt acuma la putere si poate care vor veni in 2009 aproope vor fi aceias,chiar daca nu vor fi comunisti, pentru ca se cunosk cam cine se invirteste in jurul scaunului domnesk ,si astea tot sunt fosti nomenclaturisti sovietici cu experienta anilor trecuti ,sa se restructureze cam tirziu,oricum au conceptiile vechi ,si sa asteptam o schimbare radicala de la ei nu prea cred,este nevoe de schimbarea mintalitatii la toate nivelurile ,de aceia cu venirea tinerilor incet incet se vor schimba lucrurile ,Basarabenii nu sunt de condamnat astazi pentru ca nu vreau sa nimiceasca rejimul comunist, pentru oamenii simpli care au acuma ca si cindva mai putin acces la informatii compatatiea comunizmului se face cu modul de trai intre anii 70-90,ceia ce probabil aceias compatratie se face si in Ro,Daca in RO comunizmul a adus foame frig ,nevoi,oamenii se temeau de informator ,de securitate,in MD lucrurile au fost altfel in acea vreme ,nu de aceia ca basdarabenii au vrut asa ,au avut mari merite fata de URSS,nu MD a fost o zona cu privelejii cum au fost republicile baltice,rusii au avut interesele lor si au facut tot pentru interesele lor investitii de aia si in MD a fost altfel alt nivel ca de exemplu in republicile aziatice ,cine stie cunooste situatiea cine a fost pe vremurile celea in republicile baltice in Azerbazan Chirgistan stie cum era la aia practic in anii ceia se murea de foome ,investiitii aproope nimic .somajul strasnic de mare ,epidemii la care nici nu se dadea prea mare importanta,nu era interesul,in RM toota lumea muncea ,nu erau copii lasati in voia soortei ca acuma ,oamenii simpli compara situatie de acum cu ceia ce a fost atunci nu ai ce le face,astai mintalitatea ,omului simplu cei trebue sa aiba munca sa stea la casa lui sa-si creasca copiii ,sasi duca un mod normal de viata,asa ca daca acuma satele sunt pustii ,sunt numai babe si mosneji cum poti sa le spui lor ca comunizmul a fost atunci rau ,ei iti reprosa atunci toti stateau linga copiii lor,aveau unde munci si basta ,pentru ei nu conteaza acum comunisti ,democreati ,stiti ce zic sa fie cine o fi dar sa se intoorca toata lumea acasa, Cei plecati da acolo au intilnit un sistem pus la punct cea ce tine de munca ,drepturile omului ,dar care este pretul COPII ABANDONATI ,familii distruse care nu se mai unesk cred ca nici o data Si culmea vas spune ca Pentru banii cistigati acolo cediaza COPIII ,familiile,Daca sar intoorce toti intro zi la casele lor cu experienta si conceptiile facuta in UE ,poate cu totii am scimba ceva,astea care suntem aici nu ne arde de revolutii ,unii se lupta cu consecintele secetii altii sasi gaseasca o slujba sa poata cumva sasi duca existenta ,altii zi cu zi sa nui arda afacerile, Nunde arde de REVOLUTIE, teoretic da esiti in strada si scooteti comunistii, a fost asa ceva in transnistria in anii 90 si ce sa intimplat cred ca stiti ,vati informat ,sau pornit moldovenii sa faca razboi cu rusii ,cu minile goole cu cartuse romanesti care impuscau 1 din 10 ,9 erau defect ,si ce sa intimplat pina la urma,case vadovite ,copii ucisi ,se impuscau frate cu frate fiind de pe maluri de nistru diferite ,asta tot a fost o experienta trajica pentru moldoveni, se compara cu Revolutie din Ro ,dar stati de vorba cu cei care au avut morti in piata Revolutiei si o sa veteti ca ei gindesc altfel despre revolutie ,si probabil ca Revolutiea di Ro sa produs la un moment cind erau toate premizele necesare ,ea tot a fost pregatita de altcineva nu de multime, Cred ca asa a vrut dumnezeu sa fie ,dar revolutiea nu se exporteaza ,asa ou vrut rusii in 1917 sa-i faca pe toti cu revolutii. cu varsare de sinje,noi sintem cu sperantele ca o sa fie bine si la noi ,speranta moore ultima,si sa spunem ca nu facem nimic de a ne misca inainte nu se poate nu in toate cazurile este nevoe sa se afizeze ceia ce se face, Cred voi cei care sunteti in Ro daca nu ati avera acces la net nici nu ati sti ce se face acasa,practic in RO nu se spune nimic despre MD ,doar unele infirmatii ,declaratiile lui Basescu ce tine de moldova si ce mai spune Batrinul de ro ,sau daca mai trimite pe cineva acasa,nu mai da voe sa treaca cineva ,nister mofturi batrinii ca si copiii au si ei mofturi,daca ai niste treburi in Ro nu ai net nu stii ce se face acasa,numai prin telefon ,cint esti in Ro ai impresia ciar daca e aceiias limba ca esti undeva departe de casa si nu ai cum sa vezi la relevizor vreun progrem din MD ,fie el cum o fi cine vrea priveste asculta cine nu,nu,si mam mai intilnit cu altceva incercati in RO sa schimbati lei MD cu lei RO stiti ce mi sa raspunsce lei MD sunt bani ,este o valuta,nu stiam,si nu la un punct de schimb valutar,dar chiar la o banca. Multe lucruri raman la nivel de declaratie ,si pina la urma suferim noi toti, pentru Weber imi pare bine ca miai amintit de ciuperci ,oblicatoriu maninc la revelion nu din alea de care ai zis tu dar din alea moldovenesti aduse de la codru ,nu avem munti cu paduri ,dar in schimb avem codri. LA MULTI ANI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A comentat laura pe 30.12.2007, ora 01:53
Bravo domnule Basescu
A comentat IO pe 30.12.2007, ora 11:29
Laura draga iti doresc un calduros LA MULTI ANI!!! SANATATE FERICIRE SI UN 2008 MAI PROSPER MAI BUN SI ASTA E RASPUNSUL MEU PTR TINE
A comentat Webber pe 30.12.2007, ora 15:09
Webber MERSI !!!!!!!!!!!!!
A comentat laura pe 30.12.2007, ora 16:05
,,OOPS,, P-U DOMUNUL BASESCU
Conform datelor publicate in MONITORUL OFICIAL DIN 27 iunie 1991, PACTUL RIBBENTROP-MOLOTOV, a fost deja condamnat de catre forul legislativ, la 24 iunie, acelasi an...
Astfel din delcaratia facuta de Basescu conform careia doreste sa condamne acest pact in fata Parlamentului rezulta , ca pana in prezent acesta este inca valabil..... DECI SHI TOATE CONSECINTELE ACESTUIA!!!!
ALTFEL ----stabilirea granitei pe Prut este justificata prin existenta unui act juridic viabil...
Condamnarea facuta in 1991 nu a avut nici o consecinta geo-politica...o noua asemenea denuntare mi se pare de-a dreptul inutila(considerand ca a fost deja facuta) shi---bizara!?
A comentat ANCUTZA pe 31.12.2007, ora 01:41
,,asa ca daca acuma satele sunt pustii ,sunt numai babe si mosneji,,
Dar unde au plecat basarabenii draga laura....?
Nu cumva muncesc ilegal peste hotare shi doresc din tot sufletul de acolo- de prin Italia,Spania... sa-si reafirme ,,identitatea romaneasca,,...shi odata cu ea sa-si revindice ,,dreptul,, la cetatenia romana(e mai convenabil shi mai sigur sa te afli legal intr-o tara straina).....
Sau ai vrea sa zici ca batranii ramashi in tara, care dupa cele afirmate de tine:,,pentru ei nu conteaza acum comunisti ,democreati ,stiti ce zic sa fie cine o fi dar sa se intoorca toata lumea acasa,, sunt infocatiii promotori ai ideii renasterii constiintei nationale???????
Vezi,draga ,ca te contrazici....
Consider amuzant ca unele persoane critica (pe cat se poate numi declariitile lor ,,critici,,) unele afirmatii postate aici, fara a avea temeiul suficient shi cunostintele necesare p-u a o face...
Apreciez insa inflacararea cu care o fac....pacat ca lacunele informationale nu pot fi completate cu ,,palavrageli,, naive shi infocate....
A comentat ANCUTZA pe 31.12.2007, ora 02:06
ANCUTZA DACA ESTI VENITA PE SETIU SA ATACI BASARABENII SA FII SANATOOSA IA TU CE AI CU NOI ,DACA ESTI BASARABEANCA TEM PACE ,AI EGOIZMUL TAU IN CE PRIVESTE SITUATIEA BASARABENILOR ,BASARABENII PLECATI ,SI STABILITI IN ITALIA IN MAJORITATEA CAZURILOR SUNT LEGALIZATI ,ACOLO AI NOSTRI SUNT VAZUTI BINE BENTRU CA DAU DOVADA CA SUNT OAMENI CUNSECADE ,SI MUNCITORI,SI AIA NU PRE SE GINDESK CA LEAR TREBUI CETATENIE SA CE LEGALIZEZE ,ITI MAI REPET FIECARE ARE MOTIVUL SAU DE A VREA C SA AIBA REDOBINDIREA SI AI FI TU IN DREPT SAI CONDAMNI PENTRU ASTA ,EU AM DESCRIS MAI SUS REALITATEA CARE EXISTA ASTAZI IN MD,SI CE VREI SA SPUI CA OMUL DE RIND IN RO ESTE PREOCUPAT ZI DE ZI DE PROBLEMA CA EL ASTAZI ESTE ROMAN SAU ALTCINEVA SAU INTRAREA IN UE NU E PENTRU ROMANI O SPERANTA SASI ATINGA FIECARE UNELE SCOPURI,,NO FACE PE DESTEPTUL APRECIIND CA UNII ORI ALTII NU AR AVEA SUFICIENTE CUNOSTINTE INFORMATIONALE,FIICARE ISI IEA ATITA INFORMATIE CIT IAI DORESTE INTRUN DOMENIU SAU ALTUL ,NUTI PARE CA TE DAU PREA DESTEAPTA ATACIND PROBLEMA REDOBINDIRII LA FIECARE PAS ,EU AM INCERCAT SA DESCRIU REALITATEA DIN MD PENTRU CEI CARE NO CUNOSK,SI AICI INTRADEVAR ESTE O TRAJEDIE ,ASTA A SPUSO SI BASESCU INTRUN INTERVIU ,STIU CA TU TEAI BUCURA DACA AUTORITATILE ROMANE AR RASPUNDE LA ATACURILE CHISINAULUI IN ACEIAS MONEDA,SAU CHIAR MAI RAU ,CRED CA AI PRIMI O SATISFACTIE ENORMA ,DAR BINE CA NU ,BASESCU INCEARCA SA NE AJUTE IN MASURA PUTINTEI SALE, AM PUTEA SA MAI DISCUTAM DAR IMI CER SCUZE ,FAC PREGATIRILE DE REVELEON ASTEPT OASPETI MULTI,SI NU PREA AM TIMP ITI DORESK UN AN NOI FRUMOS FERICIT CU MULT NOROC SI INCEARCA SA FII CU NOI CEI NEREDOBINDITI PUTIN MAI BUNA,NOI SINTEM NISTE OAMENI MINUNATI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
A comentat laura pe 31.12.2007, ora 17:20
Ancuta, Cred ca singura persoana care se contrazice pe aici esti chiar tu. Nu tu ii aduceai osanale domnului Presedinte?? Nu tie iti apartine sintagma _ domnul presedinte basescu este un diplomat iscusit? Mai mult, nu tu ii numeai pe basarabeni - vite care stiu doar sa munceasca? Nu cumva tu ai afirmat ca basarabenii isi doresc cetatenia pentru a putea pleca in Europa la munca; sa aiba o bucata de carne pe masa...??? Nu tie iti apartin aceste aprecieri?? Iar la capitolul palavrageli, draga mea, nu trebuie sa ai nici *temeiul suficient* (pentru tine asa iti spun ca nu este o expresie uzitata intr-o asemenea imprejurare) si nici *cunostintele necesare*. Tu crezi ca pentru a palavragi este nevoie de vreun MOTIV? Tu ce faci pe aici pe site? iti exprimi niste idei..., iar ceilalti, din punctul tau de vedere, palavragesc - ...............
Ca sa nu-ti mai spun ca , uneori, ar trebuii sa fii atenta si sa faci acordul intre subiect si predicat, iar limbajul folosit de tine este unul tradus din rusa. Nu vreau sa te supar, chiar in aceasta seara dintre ani, dar daca tot ai pomenit da temeiuri si de *lipsa* de cunostinte ....- sunt deja niste refulari, atunci cand nu mai ai argumente. Toti cei de pe aici, inclusiv eu si tu, ne exprimam niste idei. Bune, proaste, dar sunt ale noastre. Unii le argumentam, altii mai putin... ca atat stie omu sa zica. Important este sa nu ne injuram si jignim. Oricum, sunt sigur ca vom avea discutii in contradictoriu si in continuare, asta insa, nu ma impiedica sa-ti urez ca anul ce vine sa vina cu bine, cu spor de iubire, lumina si har. La MULTI ANI, multa sanatate, masa imbelsugata si liniste sufleteasca. LA MULTI ANI!!!!!
A comentat Alex pe 31.12.2007, ora 17:44
ALEX ,am doar un singur mesaj sa-ti transmit....Te rog mult ca inainte sa-mi critici comentariile sa le citesti mai intai cu atentie..
Nu pot sa am vreo-o discutie in contradictoriu cu tine caci nu cred ca tu te prea pricepi sa analizezi ceia ce eu postez...
Inventezi idei pe care ai dori sa le vezi in mesajele mele,dar la care eu nici nu fac aluzii...
Sa stii ca intr-o comunicare (de orice fel nu ar fi ea) este necesar ca partile participante la ea,sa foloseasca un unic limbaj, inteligibil fiecareia din ele...Iti imaginezi o conversatie intre un german si un italian,cand nici unul din ei nu vorbesc aceiasi limba?Uite la fel se intampla shi in cazul tau,nu poti patrunde in esenta a ceia ce scriu eu...

imi pare rau ca te dezamagesc, dar ash vrea sa stii ca nu cunosc limba rusa...Tu, insa probabil,o cunosti foarte bine daca poti face asemenea afirmatii!!!!!!!!!!
PS:SHI TIE ITI UREZ UN AN FERICIT!!!!
A comentat ANCUTZA pe 02.01.2008, ora 11:25
Mai Ancuta, Sa stii ca nu scrii nimic inteligibil, este clar pentru oricine, cu sau fara vreo pregatire speciala, ce vrei sa spui. Tocmai pentru ca ti-am citit mesajele mi-am permis sa imi spun parerea. ncicidecum sa le critic. Te-ai simtit *criticata* pentru ca eu, spre deosebire de altii de pe aici, nu o sa te *aplaud *atunci cand subestimezi basarabenii. Nu spun ca acestia nu au lipsuri in cunostinte sau informatii, dar nu poti sa-ti tratezi si califici neamul cu expresii *vite care stiu doar sa munceasca*. Apropo, draga mea, * lacuna informationala* este o expresie folosita, foarte des si numai in RMoldova si nicidecum in RO. Multe alte expresii folosite de tine duc la concluzia ca *incerci*, dar momentan, fara rezultat, sa te mai romanizezi, ceea ce nu-i rau de loc. Asta a fost motivul pentru care mi-am permis sa scriu pe acest site. Cat priveste limba rusa, sunt convins ca o cunosti, pentru ca limbajul si expresiile folosite de tine sunt de tip arhaic, invechite si depasita aici in Romania. Nu esti romanca din Romania, esti romanca din Basarabia. Asta se vede de la o posta. Nu te considera cea mai bine informata si cu cunostinte net majore fata de ceilal...., dar hai sa vorbesc doar in numele meu, fata de mine. Nu esti nici filosofica si nici *esentiala*, esti o persoana care iti spui franc ideile. Asa ca, draga mea, sunt in masura sa port discutii la care tu nici nu visezi. repet problema mea este ca iti califici neamul ca fiind vite... mai gandeste-te. Si nu te mai da romanca din Romania,... mai aprofundeaza....
A comentat Alex pe 02.01.2008, ora 19:57
Alex.Laura Ancutza.Nelu.IO.Ester..va doresc ca acest an sa aveti parte de sanatate,un an mai bun,inteligenta si pace SI UN CALDUROS LA MULTI ANI!.acest mesaj nu e valabil si ptr politicienii din RO sau MD
A comentat Webber pe 03.01.2008, ora 11:34
La multi ani tuturor. Anul 2008 sa fie prosper si linistit.
A comentat Alex pe 03.01.2008, ora 13:47
ALEX...
As vrea sa-ti dau un sfat: citeste cateva carti de ,,Logică,,...
Caci sigur nu cunosti ca a gandi corect inseamna a gandi respectand legile logice,formale shi universale.Probabil iti este strain termenul de ,,inferare,,.Citindu-ti mesajele imi dau seama tot mai mult ca te pricepi doar sa scrii aberatii...
Pai, uite,atunci cand scrii un mesaj si doresti ca acesta sa fie unul corect shi valid trbuie sa respecti anumite legi logice...Cu alte cuvinte, cand doreshti sa-mi demonstrezi ceva aducand anumite argumente,pentru ca demonstratia ta sa fie valida, trebuie ca argumentele invocate de tine sa fie concluzii logice deduse din argumentele invocate de mine,adica trebuie sa respecti regulile de derivare.Inferarea(care nu ti-e prea cunoscuta) presupune un proces INTELECTUAL de derivare CORECTA a unei propozitii-concluzie din propozitii premise...
,,O inferenta este valida daca concluzia ei deriva din premise,,... mesajele tale sunt pline de inferente nevalide...
Shi inca un sfat(ma simt shi eu mai generoasa astazi): daca nu cunoshti sigur ceva nu arata ,,cat eshti de limitat in anumite domenii,, la toata lumea...
Uite de exemplu expresia ,,lacuna informationala,, este utilizata shi de Al Ștefanescu ---critic roman...
In privinta celorlalte ,,invinuiri,, le gasesc neintemeiate...

Ma intreb daca o persoana care nu ar cunoaste limba rusa foarte bine ar putea afirma ca o alta persoana ar folosi un limbaj tradus din aceasta limba...







A comentat ANCUTZA pe 03.01.2008, ora 17:52
Mai Ancuta mi-e mila de tine. Sincer. Crede-ma am citit mai multe carti decat crezi tu. Dar hai sa lasam partea cu cine a citit mai mult. Cred ca nu ai citit mesajele mele sau, in inalta ta intelepciune, nu le-ai inteles. Ti-am scris motivul pentru care nu am fost de acord cu niste afirmatii facute de tine in legatura cu basarabenii, pe care tu 1) ii califici ca fiind niste vite care doar stiu sa munceasca, fara sa gandeasca. 2)Spui ca basarabenii dorec cetatenia romana doar pentru ca Romania este tara membra UE si aceasta le-ar permite sa mearga la munca in strainatate pentru o bucata de carne pe masa. 3) ii consideri pe basarabeni ca nu intreprind nimiic pentru a schimba situatia din RM, sunt pesimisti si nu l*lupta pana la moarte*. 4)In acelasi timp aduci osanale domnului *iscusitului * presedinte Basescu, pe care il vezi *muncind* din greu pentru basarabeni, pentru renasterea identitatii acestora, pe cand *pacientul* muribund nu face nimic sa iasa din aceasta stare. Pct. nr.3si 4 reprezinta niste concluzii ale maretilor tale idei ( ca nu am timp sa fac copy-paste a palavragelilor tale).In legatura cu aceste afirmatii, total neimportanta si neavizata, lipsita de logica si umila mea persoana a scris : 1. Ca nu am vazut pe posturile de televiziune romanesti nici un comentariu (nemaivorbind de reportaj ) prin care sa se faca cunoscute manifestatiile studentilor si elevilor basarabeni impotriva idioteniilor si tampeniilor facute de CRETINUL de VORONIN si pleiada lui. Ca din acest motiv si multe altele, sunt unii CA TINE - MULTI, care privesc solicitarea redobandirii cetateniei romane de catre basarabeni NUMAI ca o oportunitate si nicidecum ca o masura de stabilire a identitatii nationale. Mi-am exprimat nemultumirea in privinta abordarii acestui subiect de catre autoritatile romane. Nu le-am gasit nicio scuza, decat doar faptul ca sta UE cu palma ridicata de asupra capului. 2. Am spus ca nu cred ca il intereseaza pe dl Presedinte Basescu de soarta celor din R.Moldova.( Apropo, in mesajul lui de Revelion a spus urmatoarele - *Ne GANDIM la militarii romani......*; AR TREBUI SA NA GANDIM CU DRAGOSTe LA ROMANII DIN RM.* Vezi tu, draga mea, ca ne gandim si ca *ar trebui* sa ne gandim sunt 2 lucruri diferite.).3. Mi-am exprimat parerea despre condamnarea pactului - efectul juridic va fi ZERO BARAT.

Ei, cam asta am scris eu in mesajele mele si ti-am contrazis AFIRMATIILE TALE LOGICE. Ti-am mai spus ca daca o persoana nu este de acord cu tine nu inseamna ca trebuie sa o jignesti (este vorba de Laura, care, asa cum stie, simte si vedea ea, incerca sa descrie situatia din RM si , in acelasi timp, transmitea ca basarabenii sunt optimisti in viitorul tarii si doresc schimbari, numai ca situatia este de o asemenea natura incat nu pemrite ca acestea sa aiba loc intr-un timp scurt .) Ti-am spus mai multe, dar tu fiind mai *luminata* decat mine in ale mereu invocatei *logici*, ma mir cum de nu ai dedus. Cam atat. Oricum, este prea mult.
A comentat Alex pe 03.01.2008, ora 20:19
Hmmm.multa vrb ptr nimic.sau vrem sa fim mai geniali ca Einstein sau Eminescu..pina la urma sa hotarasca timpul.Regula nr 1 in politica e doar de a promite si de a minti+ setea de putere.Asa ca nu va mai bazati atita pe politicieni.Diferenta dintre cele 2 tari se vede. Ro> membra NATO SI UE.iar RM .membra GUAM,CSI.si asa va fi multa vreme.RM nici macar la tari candidate nu este si pina atunci cand va fi ,va mai curge multa apa pe prut.Mai pe inteles...fapte nu vrb...
A comentat Webber pe 03.01.2008, ora 21:56
ca tot vine vorba de laudat ,ma zmeilor ,laurilor si balaurilor! ,eu am citit atatea carti, cat voi astia toti adunati laolalta si inmultit cu 3 asa ca nu va mai laudati si voi.
Si Sa nu mai spuneti TARA UE ,ca va faceti mai prosti decat cainele meu ,si ma tem ca in curand veti spune SATUL Moldova (sau Basarabia pentru retardati).
A comentat Vlad.... pe 04.01.2008, ora 01:51
Vlad, ce sa-ti fac daca citesti multe carti, dar le citesti doar titlul. Nu s-a laudat nimeni pe aici ca citeste mult sau putin. Am raspuns unor critici *LOGICE*, palavrageam si noi pe aici. Tu de fapt ce ai vrut sa spui? doar ca ai citit carti *inmultit cu trei*, sau care era problema? Ca acum revin si eu cu ganduri bune spre Ancuta si te intreb retoric care sunt afirmatiile si argumentele in sustinere? Si, apropo, zmeule, Basarabia nu este o tara pentru retardati. Conducerea tarii intradevar este retardata.
A comentat Alex pe 04.01.2008, ora 09:36
pentru alex
esti un adevarat patriot basarabean-roman,se vede ca ai avut o educatie sovetica de care nu trebuie sa te rusinezi nici odata.tu nu vezi ca anka ori cum o mai cheama e complexata si unica ei sansa sa se manifeste e aici pe site si a ne numi vite si oameni de categoria3,
sunt intradevar basarabeni mai putin informati mai de la tara care vreau cetatanie penru a pleca in ue,dar o mare parte doresc unirea cit mai repede pentru ca ne simtim haiduci de a lui stefen cel mare.
dar sunt si putini romani pupcuristi americanizati tip 'webber" dupa nume se vede, sau alte pasarele tip "ankuta" care tot incearca sa ne injoseasca sa ne umileze sa ne critice ca nui dam jos pe comunisti (parca ei lau dat jos pe Ceasca timp de 40 ani) . noi nu trebuie sa ne invrajbim noi romanii din MD cu romanii dinRO trebue sa ne intelegem si sa facem Unirea cit mai repede.
A comentat slava pe 04.01.2008, ora 17:26
Slava, Republica Moldova a fost si a ramas *copilul abandonat de mama*, Inteleg perfect motivele pentru care in 1939, urmare pactului, Romania-mama a pierdut, i s-a furat Moldova-copilul. Dar oamenii de atunci s-au simtit A B A N D O N A T I, indiferent de ce vor spune altii, lasati *prada* rusilor. Ei, acum, dupa atatea ani, vine mama si il admonesteaza - esti comunist, ai o mentalitate de tip sovietic, *nu esti bine educat*, nu stii sa-ti apari identitatea nationala, de fapt habar n-ai cine esti. Sa nu-ti mai spun ca si copilul *educat* atata timp de *alta* nu mai stie incotro sa intinda mainile. Vezi tu ca acea *alta* si-a lasat si amprente adanci in educatie, copilul a devenit un copil mare si e greu sa-l schimbi. Cand vrea la mama naturala, asta s-a cam detasat, i-a cam pierit *dragostea* , ca *ochii care nu se vad se uita* si nici nu prea s-a implicat, cel putin cand a avut posibilitatea.
Mama naturala a ajuns *O MARE DOAMNA* (in UE), iar copilul cand si-a indreptat privirea spre ea (a solicitat cetatenia) i s-a spus : uite dragu mamei, ma voi gandi si la tine, dar acum sunt *foarte ocupata* cu DOAMNELE din jurul meu.
Inteleg si motivele invocate de mama, dar, NU INVINUI NUMAI COPILUL ca nu este alaturi de tine, pentru ca nici tu, mama, nu te implici indeajuns ca sa ti-l apropii.
Sunt perfect de acord cu tine Slava, copilul trebuie sa stea langa mama lui.
A comentat Alex pe 04.01.2008, ora 20:54
ba.... slava ,unirea n-au s-o vada nici nepotii fiilor tai :))
A comentat Vlad.... pe 04.01.2008, ora 21:14
Mai citeste si u istoria voastra nu varianta ''voronin'' Pupcuristi ati fost inca de cand exista natia voastra.ati pupat curu bolsevic de 200 ani si inca si in ziua actuala aia faceti.macar de ati pupa cu un rost.Zici ca noi nu am fost in stare sa-l dam jos pe ceasca 40 ani?deparca toate tarile ex-sovietice au putut.au fost macelariti cehii.ungurii si polonezii de tancurile sovietice.si e mai bn mai tirziu ca niciodata.u vrb cand si acum e comunismul la voi???le vrb lb samd...de cate ori a ajutat RM pe Ro? Niciodata.traiesti intr-=o lume doar a promisiunilor,dar realitatea e alta..deja mi-e sila sa explic unora care nu-si dau seama ce vrb.Nu am nik cu voi,dar imi sare mustarul cand gasesc la voi destui anti-romani.vrb aiurea ,santeti mandri in prostia voastra.si cu aia va alegeti.Nu iti dai seama ca pur si simplu ai vostri isi bat joc in ultimul hal de voi cu lb moldoneneasca,cu anti-romanismul pe fata.cu toata tiganeala din guv vostru?si unire nu va fi.ca ati pierdut trenul.pina si cel marfar.ati ramas intr-o halta pustie.fara viitor.
A comentat Slava pe 05.01.2008, ora 00:45
si-au batut joc romanii ca ei primii au fost la putere si au furat cat au putut. iar romania e o tara care nu si-a putut tine integritatea, daca considera cineva ca e pacat de noi lipsiti de tara romana atunci e vina romaniei , noi am facut un pas si anume independenta era doar ca voi sa cereti intregire insa n-ati facut asta, si astfel a ajuns lumea de azi .
A comentat Vlad.... pe 05.01.2008, ora 17:33
Eram sa uit ca exista pe lume asta shi oameni ca Slava...
Deci daca imi expun shi eu parerea asupra unor lucruri, deja sunt complexata, iar daca si-o expune Laura sau Alex ei sunt mari shi viteji....
Slava eshti un visator...dar asta nu e cel mai rau....cel mai rau e ca nu accepti realitatea nici atunci cand altul ti-o spune direct, fara ocolishuri...Alex shi el vorbeshte frumos,fara sa aiba insa nici cea mai vaga idee despre realitatea din R.M la momentul actual...
Ramaneti deci, in cercul vostru de ,,inteligenti necomplexati",cu idei ,,geniale" shi continuati sa va exprimati sperantele de doi bani shi aspiratiile de politicieni mediocri....




PS:Shi daca tot te tii MARE shi DESHTEPT,citindu-mi comentariile shi analizandu-le...zi-mi shi mie te rog in care din comentariile postate de mine ai citit tu expresia ,,vite care muncesc" sau oameni de categoria a treia...?


Stii....w h a t e v e r(acum chiar ma poti numi ,,pupcurista")....ce poti sa discuti cu o persoana care nici nu se pricepe sa formuleze un enunt inteligibil, gen :,,incearca sa ne injoseasca sa ne umileze?!!!?? sa ne critice ca nui??!!! dam jos pe comunisti ..."

"OOPS,oh, my God,, iarashi am indraznit sa ,,lovesc" in cineva cu ,,metode inteligente".....deci sunt nerabdatoare sa-mi aud sentinta de la Marele Aparator a celor slabi shi neputincioshi, preaInaltul- ALEX FRUNZA VERDE....



A comentat ANCUTZA pe 06.01.2008, ora 00:21
Dintr-o greseala fara sa-mi dau seama si ca nu am avut net.ULTIMUL COMENTARIU SCRIS DE SLAVA.DEFAPT E SCRIS DE MINE.,MII DE SCUZE
A comentat Webber pe 06.01.2008, ora 10:52
Ma Ancuta, Vad ca incepi sa ma copiezi cu -imi spun si eu parerea pe aici.Ma, da de ce ii numesti tu pe basarabeni slabi si neputinciosi? Si ce-i atat de rau in a-ti apara neamul? Ce vezi tu atat de injositor? Nu am spus ca ii apar, am RUGAT sa nu fie SUBESTIMATI. Da am si recunoscut ca au lipsuri, ca au nevoie de ajutor, ca tara este condusa de niste cretini, DAR nu inseamna ca sunt *instrumente* ( ca asa au fost caracterizati de tine) care stiu sa munceasca. Ti-ai construit mesajul in asa fel incat toti romanii din RMoldova sunt niste coate goale, fara carte, ipocriti si oportunisti. Dupa ce te-am contrazis ai inceput sa o mai indulcesti si sa scrii ca de fapt si pe Romania o cam doare-n duda de Basarabia. Da de ce crezi tu ca esti ceai mai informata cu realitatea din R Moldova? Doar pentru ca te contrazice cineva trebuie sa-l faci nepriceput, neinformat si total deplasat? Apropo, sunt basarabean si vorbesc zilnic cu ai mei, si merg de cate ori am posibilitatea acasa si citesc ZILNIC presa din Moldova, stiu limba rusa, nu mi-e rusine ca o cunosc, nu mint ca nu o cunosc, dar ca sa ma dau super inteligent, cum de altfel o faci tu. Este adevarat ca 95% din cei care scriu pe aici, uneori, o dau in bara cu exprimatul. Dar nu este numai vina lor. Tu cum naiba te-ai fi exprimat daca nu urmai o facultate in Romania??? Iti spun eu, LA FEL. Sa nu vii acum si sa-mi spui ca de fapt nu esti din R.Moldova, sau daca esti - nu ai facut facultate in Romania, ca nu te cred. Din mesajele tale mi-am dat seama ca esti basarabeanca, tocmai datorita modului de exprimare. Nu as spune ca esti complexata, ci vizibil deranjata pentru ca nu te aplauda toata lumea, pentru ca imi permit nu numai sa am o alta parerea decat a ta, ci, FOARTE IMPORTANT, sa te contrazic. Daca tu apreciezi ca sunt cu mii de ani in urma in privinta situatiei din RMoldova , eu iti spun ca habar n-ai de atitudinea si masurile luate de Romania fata de RMoldova si fata de basarabeni.

In momentul in care incepi sa jignesti, fara sa contrazici argumentele mele cat de inteligenta nu ai fi sau nu te-ai da, iti dispare tot farmecul, stimata domsoara.
A comentat Alex pe 06.01.2008, ora 12:30
Alex cred ca ai perfecta dreptate,cu ce sintem noi de vina jeneratiile anilor 6-80,catre am, facut facultati in limba rusa ,si stiti destul de bine ca cind sa incepur romanalizarea ,primii au fost profesorii care au facut specializari ,ceilalti nu prea fiecatre sa staruir si se starue si in ziua de azi sa invete sa se perfectioneze ,dar este foorte greu pentru ca in multe institutii de stat predomina limba rusa,si noi sintem pusi in situatia sa cunoastem romana si rusa la acelas nivel pentru a face fata lucrurilor,altfel ramii in urma te bancrotizezi,da noi intradevargindim ruseste ,traducem in minte romineste si mergem, inainte dar nu facem nimanui rau,copii mei tot au facut scoli in romana ,dar asta nu ar insemna ca daca eu cunoscmai rau ca ei romana ei siar pierde stima si respectul fata de mina si de alte rude si prieteni ai nostri,NOI sntem asa cum sintem educati de alte vremuri ,asta nu inseamna ca noi am fi buni de dat la gunoi , Pentyru ancutza TIGANUL CIND A DEVENIT IMPARAT INTII PE TAICASAU LA SPINZUIRAT,asta ti sat potrivi si dumitale cucoona ,cred ca la momentul unirii ai face ferfenita din moldoveni numai din motivul ca nu vorbesk ca dumitale ,ai tolera numai personalitatea dumitale cea mai desteapta si mai dreapta toti astlalti ar fi fost niste prosti ,animale cum te exprimi,si atunci stii ce sdar intimpla RAZBOI CIVIL ,ca nom fi fiind noi chiar atit de prosti sa stam sa privim cum ne barjocoreste o tipa alde dumitale,care ar veni sa faca reguli in casele noastre ,ner traind in mediul nostru ,nestiind greutatile noastre ,numai din simplu motiv ca mai stim si rusa ,pai anvato si tu cocoana ,cui ia sticat mai multe limbi stiute,ori ai invatat numai romina si te dai atit de desteapta ,coboarate cu picioarele pe pamint , poate teia breum basarabean de pe setiu de mireasa !!!!!!!!!!!!!! BAFTA !!!!!!!!!!!!!!!!!
A comentat laura pe 06.01.2008, ora 21:32
cine e basescu?un taran care nici idee nu are despre ce se intimpla peste prut si despre ce vorbeste.nu e suficient sa spui in fata parlamentului 'ceva',as zice si eu in fata parlamentului ca tiganii provin din india,dar asta nu va hotara problema inalfabetismului lor,furtului,...,tsiganilor.parerea mea e ca daca romania ar fi vrut intradevar ceva de la rep.moldova(basarabia) acest lucru nu sar fi discutat in halu asta la tv,radio,ziare.trebuie de intreprins ceva efectiv si nu afectiv,sa ne lase impresii...
A comentat nick pe 06.01.2008, ora 22:19
alex,laura ce va atrage atitia sa va tineti apararea, nu va ajung palavragelile care le faceti cum mai puteti publica articole aste,unde va contraziceti in fiecare urmatorul,si cica stit situatia din RM,nu ma intereseaza ce faculte ati facut,ce lucrati ,cine sunteti,nimic,cu atit mai mult cine a citit cele mai multe carti,daca doriti intradevar ca sa schimbati situati a in RM,EXEMPLE va rog,nu vorbele aste in aer; pe site scriu aomeni total difeirti,si cei care ma car un cuvint din comentariul dumneavoastra a criticat,incercati sal inferiorizati in fel si chip,chear nu aveti alta ocupatie, cuvvinte de felul :naiba.., chear nu va puteti exprima mai cult,ce va da cu sare in ochi tineretul din ziua de astazi,ce ai alex sa cati cine de unde e si ce invata,te crezi cumva mare psiholog,mai matur ,mai,mai...cum?pai folosesti metode care nu dau dovada de ca esti o persoana car isi face griji de tara "sa" numai cind poate,si nu permanentsa te doara capul cum sa imbunatatesti situatia asta "a epocii de piatra" care pare fara a avea sfirsit,nu ma stiu din start ca nu iti va placea alex ce tiam scris dar am facut-o in aceeasi modalitate ca si tine,si deci sa stii ca nimeni de pe site nu te uraste,nu e cazul sa faci aici teren de lupta.
A comentat vasile pe 06.01.2008, ora 23:13
PT ANCUTZA nu fiecare de pe site spun lucruri destepte,macar fac si ei incearcarea de a parea oameni inteligenti;sar si ei la bataie,ca nu se pot apara,cauta doara pretext,de ca nu prea le e interesant sa fie de aceeasi parere cu altii,se plictiseste lumea,inventeaza tot felu de aberati.
A comentat vasile pe 06.01.2008, ora 23:35
vasile, vad ca nici macar nu mi-ai citi mesajele, motiv pentru care nu am ce sa-ti transmit. Ai scris mult si nu ai spus absolut nimic. Eu nu m-am contrazis in niciun mesaj, sunt constant in sustinerile mele. Ideea principala este NU SUBESTIMATI BASARABENII. Daca nu ai inteles, pacat. Si de ce ar trebui sa fiu de aceeasi parere cu o persoana care califica basarabenii unelte care stui doar sa munceasca? Si de ce trebuie sa fiu de acord cu persoana care il ridica in slavi pe Basescu ?- vai, domnul presedinte este un iscusit diplomat, stie el de ce a stopat prin diferite mijloce procedur de redobandire a cetateniei romane pentru basarabeni? Numai comunistii sunt de acord cu tot ci li se serveste si nu comenteaza. Asta vrei si tu?Da de fapt ce sa-ti mai explic....Probabil iti place sau te incadrezi in categoria celor pe care Ancuta ii numeste mentalitate redusa (adica pe basarabeni). Vai te-a deranjat cuvantul *naiba*, dar nu te deranjeaza "unelte*.... Da nu am zis ca fac teren de lupta, am contrazis, cu argumente, unele afirmatii ale Acutei - asta am facut si nimic mai mult. Cat priveste ura, nici nu mi-am pus o asemenea problema...chiar nu inteleg. Apropo, sunt destul de tanar....
A comentat Alex pe 07.01.2008, ora 10:45
alex ,numa intereseaza ce crezi despre mine ca nu am scris eu mult pe aici ca sa ma poti apreceia,si eu la asta mam referit ca tu incerci sa le zici fecarui de pe aici ce e bine si ce nu,dupa parea mea ta ba chiar discriminezi oamenii,eu imi iubesc tara mea da tu nu ai nici o treba,la sentimentele mele fata de ea ,chiar daca as spune eu ca conduc comunistii cu prostimea din tara de la noi ,si de fapt,ce ai atacat,numai referintele mele la ancutza?nu am treaba eu cu tine pt ca contrazicerea dintre noi nare nici un rost,eu nu iubesc sa manipulez oameni din RMdar ei asta vreau ,ei altfel nu pot,spune tu ce nai spune cum nu ma ineresreaza, parearea moldovenilor limitati,asa si nam de ce sa nu Subestimezi moldovenii,esti bravo ca tii la tara de unde provii si ca incerci cumva satio aperi,sai face nume bun,dar mie tara mia mia pus piedici pina a incerca eu ca sa fac ceva pt ea,si daca reuseam sa fac ceva doar prin metode dealea muedare care le aplica conducerea asta idioata, Baseascu cite Nar spune nu le va face pe toate niciodata, chiar sa va certati voi pe site sau nu , tu nu faci bine ca aperi pe cineva si ataci pe altcineva,eu doar miam spus parerea.Creciun fericit tie si tuturor!
A comentat vasile pe 07.01.2008, ora 18:30
pentru vasile ,eu numi trag apararea personal pentru mine ,eu vreau ca voi astea mai tineri sa intelejeti ca in R,M sunt cetateni de pina la 1989,si ei sunt multi as zice marea majoritate ,de asta trebue de tinut cont ,swi nu noi stim a palavraji frumos ,dar de astea dealde tine ancutza,,noi am trecut prin experienta vietii si stam bine pe picioare si din mod profesional ,educational,si char daca vreti FINANCIAR, si nu incercati sa atacati in continuare cetatenii basarabeni ramasi in stinga prutului cum ca ar fi necarturari ,nedestepti ,ii comparati cu animalele, nu este chiar asa ,daca voi astea care va bateti cu pumnul in piept pentru schimbati rapine ,Ceva opreste pe voi sa treceti prutul sa faceti schimbarile deoarece sunteti tot Basarabeni ,sau e mai binme sa stati frumos in romania sa ne injurati pe noi cum va place !!!!!!!!!!!! Nu incercati sa va dati prea carturari si destepti ,Noi din R,M nu suntem mai putin destepti ca voi !!!!!!!!!!!1
A comentat laura pe 07.01.2008, ora 19:02
Vasile, m-ai dat gata - NU AM INTELES N I M I C din ce-ai scris....o lasam pe alta data, Craciun Fericit!
A comentat Alex pe 07.01.2008, ora 20:01
pai cum asa luminozitatea dumneavoastra na inteles,imi pare frte rau ca asa am vrut ca sa ma recunoasteti un orataor demn apreciat de dumneavoastra,imi pare foarte rau ...
A comentat vasile pe 07.01.2008, ora 22:42
:)))
:)))
:)))
A comentat ANCUTZA pe 07.01.2008, ora 22:52
Vasile = Ancuta
A comentat Alex pe 08.01.2008, ora 09:05
Mai Ancuta asa iti faci tu sustinatori pe aici, dandu-ti alte nume ? Cred ca daca ma ignorai ai fost mai mult apreciata, decat sa te dai Vasile si pana la urma, cu ultimul mesaj, s-o faci de oaie... Ce curajos...
A comentat Alex pe 08.01.2008, ora 16:21
Mai baiete ,chiar nare nimic ancutza cu ce scriu ,teas fi ignorat eu ca vorbesti nu prea la loc, dar pt ca ai putea intradevar sa deschizi ochii spre realitatea din basarabia:viata grea care pare ca seva termina odata cu sfirsitul lumii,nu am facu aceasta ,si sa fi fost tu un diplomat bun faceai diferenta in stilul meu si al ancutzei.Nu ma supar de confundare pt ca am pari bune despre ancutza.
A comentat vasile pe 08.01.2008, ora 17:56
ALEX ai perfecta dreptate Ancutza + Vasile DVA SAPOGA PARA,le place ori nu ,da astea basarabeni nu neamfi dorit noi cei care suntem in RM nopi am fisustinut de aceai ca Alex ciar iam fi finantat pentru ca safaca ceva cu tolc pentru basarabeni dar nu numai sa trimbitese asa ca vasile si ancuta ,ca basarabenii sunt buni de nimic !!!!!!!!!!!!!!!!!!!BAFTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A comentat laura pe 08.01.2008, ora 18:05
wai gazelelor, eu credeam ca voi sunteti nu prosti tare ,dar chiar santeti.
sa vad cu cine ma egalati?
ba vasile cu casiula din sindrile si cu-n caine langa tine, realitatea nu existaq in republica moldova, numai in romania si nu se numeste realitatea ci irealitatea .
A comentat Vlad.... pe 08.01.2008, ora 19:38
Alex eu nam degind sa ma hartuiesc, ca nu pt asta am scris pe site,da fii atent ca acum ai dovedit cit de inteligent esti si cu asta vor fi toti de acord care vor citi,si cel mai important ca singur ai facut fata basarabenilor niste comentarii ca toti basarabenii sar "mindri" cu ele impreuna tu deacum cum vreai asta este,si de mai tin cont de cine si in ce mod apara basarabennii,ce spui esti tu o parte caracteristica a cetatenilor RM sau nu?
A comentat vasile pe 08.01.2008, ora 19:59
Ancuta (Vasile), repet, in intelepciunea mea, nu inteleg intrebarea. Uite, chiar ma depaseste. Cum adica *o parte caracteristica a cetatenilor din Moldova*? detaliaza. Si cine ti-a spus ca vreau sa ma *hartuiesc cu tine*? Ancuta nu mi-ai argumentat in niciun fel afirmatiile mele. Ai venit doar cu *cat de destept ma cred...si alte asemenea...Eu , de exemplu, ti-am enumerat ideile (asa idioate cum le consideri) principale si le-am argumentat. Am facut vorbire si asupra afirmatiilor tale. Te-am intrebat ce solutii ai tu pentru schimbarea situatiei actuale din R.M. si chiar am fost curios sa le vad afisate pe aici. Crede-ma ar fi fost o noua tema de discutie, chiar daca te-as fi contrazis. Daca tu crezi ca tre sa fim toti de acord cu ce spui tu, sau sa fie toti de acord cu ce spun eu, atunci unde ar mai fi FARMECUL argumentatiei. Uite am facut eu o pasiune pentru tine (poate pentru ca mi-a si placut CUM ai scris, nu neaparat CE ai scris). Din pacate ai ignorat mesajele importante si ti-ai redus ideile numai in a face putina bascalie. Nu ma provoci cu nimic, ca iti dai seama ca eu asta astept. Sunt sigur ca ai *munitie* suficienta pentru a purta altfel de discutii .
Vasile (Ancuta) - Apropo, nu ma confunda cu nimeni de pe acest site.
A comentat Alex pe 08.01.2008, ora 20:51
desteptaciunea dumneavoastra incotro ai luato " atunci unde ar mai fi FARMECUL argumentatiei. Uite am facut eu o pasiune pentru tine poate pentru ca mi-a si placut CUM ai scris, nu neaparat CE ai scris;Nu esti nici filosofica si nici *esentiala*, esti o persoana care iti spui franc ideile." pe cind scriai"Tu cum naiba te-ai fi exprimat daca nu urmai o facultate in Romania???" dar o sustii pe laura, de fapt ce cauti pe site fete? sau sa faci dezbateri politice si ce nu ai inteles o fraza in care spun eu ca esti cetatean al RM unde e un incubator,si ce nai continuat la fel pt ca am actionat eu cum nu teai asteptat tu pai sa stii ca eu nu am nici un scop meschin pe site,pe care il au "unii" .
A comentat vasile pe 08.01.2008, ora 22:43
Alex de ce crezi ca nu fac aluzii ca ai ceva altceva decit sustinerea pe sie cu Laura ,ca de exemplue maica ta sau sora,sau vreo amanta ?ea e casatorita ?
A comentat vasile pe 09.01.2008, ora 00:23
vezi nu suna frumos provocareaa
asa metoda ai folosit si tiam mai spus ca nu ma intereseaza cite carti ai citit,ce cunostinte ai,dar totusi la structura logica nu cred ca ai promova,sunt de acord cu ce iti scria ancutza in privinta: "afirmatiilor logice" sau motivele cu care o aperi pe Laura ,credema e mult mai posibil sa fie Laura +Alex=aceeasi peroana, decit ancutza =vasile,dai dovada ca laura e importanta pt tine,sau ca incerci cu tot felu de dojeneli sa o faci pe ancutza sati scrie,dar sa eviti atitea pareri de pe site,si sa invoci niste aberatii: realitatea nu existaq in republica moldova, numai in romania si nu se numeste realitatea ci irealitatea ;tu te joci dea amestecul cuvintelor cu sau fara rost,nu ma intereseaza nimic nici de tine nici de laura care nu as spune ca chiar la moment e in basarabia face schimbari sau nu se supune la careva din neghiobii din tara care conduc,ce faceti voi -palavrgeli ,faceti treaba si dati exemple de fapte de dovezi ,nu e deloc greu,dar nu le aveti asta e ca nu faceti nimic doar vorbe si iar vorbe.nare sens sa mai spui nimic ca dovedesti vorbele pe care tu leai contrazis,nu ti ler ma scriu ca cred ca le stii si singur,ca sa nu fac urit,si mai mult nu esti la moment in tara ce mai stii tu atnci ce se face acolo,nimic de acest gen.

conduceraea unei tari e ca conducerea unei familii si cum sint diferite familii asa diferite conduceri si nici una nu e la fel,fiecare isi crea za familia cum o vede el ,pt cineva nu conteaza problemele familiei,dar urmeaza scopul principal ,sa acorde o alta viata urmasilor,o viata mai buna ca a cea pe care au avuto parintii,asaca nu poate fi numai o varianta la explicatia ta cu Rominia -mama,Moldova -saracutul copil,ce sa se faca,mititica!
A comentat vasile pe 09.01.2008, ora 00:55
Ancuta (Vasile) nu incetezi sa ma uimesti. Uite ca indirect te-am obligat sa-mi citesti mesajele. Asta ma bucura. Dar din pacate iar aberezi (si n-am vrut sa zic asta). Cand am afirmat eu ca in Romania se amesteca IREALITATEA CU REALITATEA? Citeste bine cine a scris mesajul respectiv. Eu nu mi-as permite niciodata sa scriu un mesaj care sa nu aiba nici inceput nici sfarsit, sa nu fie scris gramatical si sa nu sa se respecte semnele de punctuatie, nu imi dau alt nume decat numele meu adevarat. Din pacate nu mi-ai demonstrat unde m-am contrazis. Nu scoate din context afirmatiile si nu le da un alt inteles. Ti-am spus eu, mai bine ma ignorai, cum de altfel o voi face eu. Dar imi pare rau, repet ar fi iesit niste discutii faine, chiar daca ar fi contradictorii. Iti doresc un an linistit si toate cele bune. Si apropo, nu poti sa fii un bun patriot si iubitor de tara criticadu-ti incontinuu compatriotii.
A comentat Alex pe 09.01.2008, ora 09:29
pentru vasile ,Laura e casatorita ,cetatean Romin ,Afaceri in MD SI RO,,locul de trai mai mult In R,M cu toote ca voi incercati sa aratati totul in culoare neagra ce tine de R,M si probabil nu uitati ca voi tot ati provenit ,de aici ,cu oameni alde vasile ,ancuta nu se face unirea ,pentru ca dupa unire mai trebue sa ai rabdare sai vezi pe toti impacati,asta ar fi succesul,faceti carte dar cred ca nu o fateti in deajuns,mai invatativa sa fiti diplomati in toate,expeerenta mea de viata cred ca nu se compara cu teoriile voastre copilaresti, succes in toote copii R,M plecati sa faceti scoola in Ro si sa aduceti progresul in MD!!!!!!!!!!!BAFTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A comentat laura pe 10.01.2008, ora 21:00
Mersi laura,nu tiam cerut starae civila,dar in fine, majoritatea experientei mele in RM au cam prea putin cu carte in comun,ca la virsta mea cite am tras nimeni nu va sti niciodata,si nu sunt eu unicul ,toate se datoreaza oamenilor din RMcare stiu doar sa calce in picioare pe vecin si asta e cel mai principal in viata Moldovenilor,dar nu sa treaca frumos neavind nimic in comun si sa incerce sa evite accidentul,da ce sa va spun de ancutza ,pare a avea frte mari cunostinte in deosebi din cele citite, cu care nu mas compara,si feicare are ceva specific,in tara asta extraordinara sau unde da ca nu e "un paradis" si dar oare de ce fug toti din RM daca e asa?
A comentat vasile pe 11.01.2008, ora 00:45
 COMENTEAZA 


2