FRATII BREGA SI HYDE PARK FURA!


Pagina electronica www.curaj.net afiseaza la linkul
http://www.curaj.net/?p=1746 stirea ca bursele elevilor si studentilor
basarabeni din Romania vor fi marite in cursul semestrului al II lea - fara
a se mentiona sursa acestei stiri - respectiv pagina www.basarabeni.ro. In
schimb fratii Brega practica o minciuna flagranta afirmand ca sursa acestei
informatii ar fi pagina oficiala a Ministerului Educatiei - www.edu.ro.


Avand in vedere ca OSB a fost organizatia care au participat direct la
negocierile privind bursele elevilor si studentilor basarabeni, apreciem
gestul ONG Hyde Park si a paginii electronice www.curaj.net ca fiind unul
total nedemn.


Solicitam pe aceasta cale ONG Hyde Park si www.curaj.net sa preia integral
stirea publicata pe pagina www.basarabeni.ro mentionand sursa si sa isi ceara scuze pentru gestul lor.










Autor: OSB
Sursa: http://www.basarabeni.ro/


« precedenta   salt la stirea   urmatoare » 


Comentarii:

33 comentarii

Rusinica... pentru fratzii Brega... ii stiam anti-crestini, dar si lungi de unghii... rusinica...
A comentat Gicu pe 18.01.2007, ora 17:39
brega brega... era o vb apele trec dar pietrele raman.
nu stiu cand o sa va vina mintile la cap
A comentat acidkid pe 18.01.2007, ora 20:03
Lipsa de transparenta, incalcare dupa parerea mea, daca stau si ma gandesc bine.In ce priveste conlucarea noastra trebuie sa fim cat mai uniti, ideile noastre sa fie cat mai comune.Suntem cu toti studenti sau elevi,si avem acelasi obiectiv-schimbarea.Nu e frumos sa vezi ce se intampla. Nu trebuie sa existe rivalitate, obsesie sau ura intre noi.Libertatea ne-o creeam gandindu-ne si la ceilalti.Va multumesc
A comentat Denis Vintu, ASE Bucuresti pe 18.01.2007, ora 20:49
Ma declar dezamagit in Brega si Curaj.net.Chiar am crezut in ei, abia acum mi-am dat seama ca ceea ce s-a scris despre fratii Breaga e adevarat si sunt de fapt impotriva Romaniei, a crestinismului etc. N-au facut decat sa foloseasca studentii basarabeni pt interesele lor meschine.
A comentat virgil pe 18.01.2007, ora 21:00
GHENADIE BREGA.....o pacoste, o rusine mare pt noi...nu mai stiu ce sa faca ca sa ajunga cunoscuti...de ce se baga in treburile noastre si nu se duce la poponarii lui din chisinau...daca lea sustinut mitingul inseamna ca sunt prietenii lui...sau poate si el e unu ca ei....
A comentat osb pe 18.01.2007, ora 21:37
Si totusi vad ca razboiul declaratiilor continua. Stiam de acest razboi intre OSB si Hyde Park de vreo trei ani. De fapt e la moda sa te certi cu cineva care are ceva notorietate pentru a-ti ridica popularitatea. E ceva obisnuit in lumea politicului in orice tara. Oameni buni, daca va declarati crestini cand va vet trata aproapele asa cum trebuie, crestineste? Ii cunosc pe fratii Brega, mai au si iesiri copilaresti care uneori ma amuza. Dar asa sau altfel ei nu se acopera cu spiritul romanesc ci mai pun si degetul pe rana si arata ce si unde nu functioneaza bine sistemul. Oricum imi place ca ii atacati pentru ca daca fac ceva stramb se vor corecta si vor ajunge de o mai mare notorietate. Dar va recomand afiliatilor din OSB cresteti si voi, dezvoltati conflictul ca sa va discute lumea doar pe voi: pe Hyde Park si OSB. Sa dispar din presa alte organizatii si doar voi sa ocupati primile pagini ale presei. Poate asa se va schimba ceva. Cat despre anticrestinismul lor, eu zic sa aveti rezerve in asemenea declaratii...
A comentat Alex pe 19.01.2007, ora 10:17
si eu ii cunosc pe fratii brega...dar, sa nu-i bagam pe ambii in aceeasi oala...de vina e numai ghenadie...care are iesiri nu cipilaresti dar prostesti...cata prostie poate sa incapa oare intrun om!
A comentat assssssssssssssss pe 19.01.2007, ora 12:09
Pentru cei care au semnat cu osb la al 5-lea comentariu: nu stiu de ce va e frica sa va semnati cu numele vostru sau cel putin cu un pseudonim. Pozitia organizatiei a fost relatat in articol.
A comentat Alexandru, Timisoara pe 19.01.2007, ora 17:27
Dragilor, de ce va asumati afirmatia ca voi ati negociat cu dl. Hirdau. Nu ati negociat nimic, v-ati prezentat ca niste \"pupaze\" la discuie fara sa discutati cu alte asociatii reprezentative din Tara. V-ati expus o viziune proprie si unilaterala. Informati-va, lucrurile erau decise inca din septembrie 2005, numai ca aplicarea s-a putut face incepind cu anul bugetar 2007 si cu regrese de cuantum. Asa ca ceea ce ati obtinut sunt niste promisiuni exiprate si eronate. Sa vedem cind dl. Hirdau pleaca de la misnister si va lasa cu promisiunile in poala. Asa ca www.basarabeni.ro si osb timisoara, nu va asumati lucruri pe care nu le-ati facut. Este adevarat ca ceea ce ati facut bun in acest demers este ca ati dat publicitatii informatia care trebuia sa o dea publicitatii MEdC, care a si facut-o printr-un comunicat oficial. In schimb, comunicatul vostru contine o serie de inadvertente care \"buimaceste\" lumea si chiar pentru unii mai face si rau. Sunteti departe de realitatea cotidiana si va propun sa puneti mina pe carte si sa va mai informati. De altfel dati impresia ca la colt de tara informatia mai intirzie.
Apropo, nu sunteti unica sursa de informare pentru studentii basarabeni. De exemplu, cei de la Iasi editeaza o revista care poate fi apreciata drept profesionista. Numai ca pe ei nu i-am auzit sa enunte afirmatia ca sunt unicii si cei mai buni. Fiecare isi face treaba cum poate si cit poate si in limita posibilitatilor.
Nu spun, sunteti si voi buni in ceea ce faceti, numai ca fiti mai atenti si nu calcati prin gropi!
Alta e problema citarii pe care curaj.net de multe ori nu o respecta dar cere de la altii sa o respecte cu strictete. Li s-a spus de multe ori, numai ca nu au inteles-o.
Iar voi va certati pentru faptul ca unii sunt mai activi decit altii. Cea mai mare greseala!!!
A comentat nedumerit pe 19.01.2007, ora 20:46
Da poate si agentia INFOTAG o cupiat dupa voi? http://www.infotag.md/inews/67591/
Vai, ce importanti mai sunteti! Cum asa sa permiteti ca sa scrie despre voi si in rusa?
A comentat iaca asa pe 19.01.2007, ora 21:09
Poate... ;)) De ce crezi ca nu am permite sa se scrie in l. rusa realizarile noastre? Din partea mea... si in turca poate sa scrie; \'sursa\' sa fie acolo, langa stire :) ca sa stim si noi ca nu facem toate astea in zadar.
A comentat Alexandru B. pe 20.01.2007, ora 11:39
am intrat ieri prima data pe "pcrm.md" si "utcm.md".Nu m-a speriat propaganda,fiindca am 32 de ani si stiu cum era pana in 1990,si ce am vazut acolo nu m-a mirat:Romania e scrisa cu "r" mic,si multe alte mizerii bolsevice.Ce m-a ingrozit a fost ca am vazut poze cu membrii partidului utcm,si multi de acolo nu erau nascuti in 1990,sau de-abia invatau sa vorbeasca.Ce stiu acesti pusti despre ororile comuniste,despre cum se traia atunci? Cred ca toti membrii utcm ar trebui dusi intr-o excursie in Coreea de nord si sa-i lase sa stea acolo un an sa se sature.Pericolul comunist sta in generatiile care vor veni si care vor vrea sa repete istoria,iar RM este direct vizata.Nu stiu cu m pot fi atat de idioti sa creada ca RM va fi primita in UE,EI VORBESC DE ASTA CA DE O CERTITUDINE.Saracii idioti
A comentat ion antonescu pe 21.01.2007, ora 09:18
nu prea inteleg care-i nedumerirea ta in chestia asta? baietii de la osb au facut treaba buna...majoritatea sunt multumiti...in comparatie cu tine ei n-au stat locului...banuiesc ca si tu esti printre aia care au cistigat...asa ca fii multumit...nu mai fi nedumerit...
A comentat pt NEDUMERITU' pe 21.01.2007, ora 13:36
Sunteti penibili... Atata ipocrizie mai rar vezi... Pe ce drept va asumati drepturile de autor pe o declaratie care TREBUIE sa fie publica? Pentru persoanele arogante si cel putin un pic cretine care au conceput acest articol: fiti mai simpli si nu va mai atribuiti merite nemeritate, fiindca aratati PENIBIL (cel putin)! In ceea ce priveste pretinsele voastre drepturi de autor asupra articolului care nu facea altceva decat sa prezinte o informatie de interes PUBLIC - informatie emisa de o institutie PUBLICA, aflati ca aceste pretentii ale voastre nefondate reprezinta un FURT INTELECTUAL! Sa va fie rusine si cred ca ar trebui voi sa va cereti scuze si nu altii care au avut demnitatea sa prezinte sursa reala a informatiei si anume MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII DIN ROMANIA al carui site oficial este www.edu.ro.

Acest site dupa cate vad eu e un alt deseu informational. Revin acolo unde merita discutat si anume pe curaj.net. Adio penibililor!
A comentat Vitalie pe 22.01.2007, ora 17:24
despre asta ce parere aveti?
http://www.europa.md/rom/infto/776

Dar orcium sa stiti ca despre marirea burselor se stia inca din decembrie-ianuarie, asa ca baieti bagati si alte stiri. Sunt si alte surse :)0
A comentat Gicu pe 22.01.2007, ora 17:59
Vitalie,tu pt cine lucrezi?Brega a furat articolul de pe basarabeni.ro care a fost scris de baietii din OSB...Pt Gicu:vrei sa ne spui ca informatia despre burse era una inutila?..curaj.net un portal dezinformator,de care toata lumea stie,asa ca nu ne mai convinge.
A comentat Pt Vitalie pe 23.01.2007, ora 00:31
Hihi! VITALIE, bine faci; intoarce-te acolo unde crezi ca e mai bine. Doar tu le stii pe toate, le supraveghezi, esti la curent cu ABSOLUT ORICE. Doar TU esti "TATA LOR"! Stii sa-mi traduci din germana "AUF WIEDERSEHEN!"??? Asta iti spun eu tie! P.S.: Si nu cred ca sint singurul! (in cazul in care mai "faci greseala" si accesezi acest site ca sa vezi)
A comentat Lynx pe 23.01.2007, ora 02:30
Si nu ma opresc aici, VITALIE! Te rog sa-mi trimiti link-ul de pe edu.ro in care se regaseste acest articol / aceasta precizare privind majorarea burselor pt. basarabenii ce invata in Romania! Fa-o, caci nu-ti e greu, din moment ce "ai mai citit" pe www.edu.ro. Si inca ceva: daca ai fi student si ai beneficia de aceasta marire, sau daca chiar nu ai fi student, te-ai arata intr-un fel indiferent de ce se discuta pe site. Dar tu nu! Te bagi ca musca-n... In fine, lasa baietii sa-si faca treaba; tu vezi-ti de "curajul" tau si nu mai imbolnavi lumea. Adica eu, cand vreau sa citesc stirile care intr-adevar ma intereseaza si feedback-ul din urma lor, apari tu - bolnavul, care incerci sa molipsesti lumea cu prostia ta; spune-mi te rog (si am atatea sa te intreb) de unde se stia de marirea burselor??? Nu au adresat aceasta intrebare membrii OSB cand au desfasurat Scoala de Vara 2006??? Nu atunci s-a promis marirea burselor??? Dup-aia... (mentionez, si stii si tu, bursele nu au fost marite) alta chestie: nu a fost d-nul Eugen Tomac la Timisoara in noiembrie 2006 ca sa discute cu reprezentantii studentilor basarabeni (si anume OSB) in privinta problemelor cu care se confrunta, si mai ales bursele? Si le-au zis ca din 2007 se maresc bursele??? Ba da! Si stii vorba aia: Vestile bune circula repede! Asa s-a auzit in toata Romania. Doar ca nimeni nu stia de unde. Fii atent, VITALIE, ca tie iti vorbesc! Asupra la ce am spus nu poti sa ai nici o obiectie. Asa a fost! Acuma spune-mi si mie cine a contribuit la majorarea burselor? Nu-ti sare OSB in ochi? Daca nu - ADIO, te asteapta psihologul! In caz contrar mai informeaza-te si dup-aia posteaza aici!
A comentat Lynx pe 23.01.2007, ora 03:01
Ma ingrozesc de ritorica bolnava de care dai dovada Lynx. Se vede ca esti un taranel emancipat care nici macar nu se precepe in arta argumentarii. Cata ipocrizie sa ai sa pui intrebari si sa raspunzi singur la ele =)). Te rog sa nu-mi bagi pe gat osb-ul tau ca nici macar nu stiu ce reprezinta, o fi: oribilii site-ului basarabeni??? :):):) Daca ai citi activ (nu cred ca pricepi ce inseamna acest termen, dar in fine) mesajul meu anterior ai vedea ca nici nu am pretentia faptului ca pe edu.ro ar fi aparut ceva despre aceasta mare pomana. Eu am zis ca sursa celor zise este Ministerul Educatiei si Cercetarii si deci automat stirea este una publica si nu aveti nici un drept sa o sechestrati si sa aveti pretentii de intaietate. Chiar ma voi consulta cu un jurnalist cunoscut de la un ziar de larga audienta din Bucuresti, poate chiar concepe un articol despre aceasta plastografie si acest atac la persoana ale voastre.

Iar in privinta bursei: a fost si a ramas JALNICA! Cine a negociat aceasta bursa a fost cel putin inconstient de realitatile din Romania si despre nevoile studentilor si elevilor. Un adaos de cateva sute de mii nu ma ajuta cu nimic, o pomana pentru muritori de foame si o pomana pentru a ne face sa tacem si sa parem multumiti. Iar unii pupincuristi care nu fac altceva decat sa se "dea bine" pe la "cei mari" imi citesc mie lectii :D Penibilitatea va emana in tot ce faceti, iar lumea vede foarte bine asta.

Va doresc mult succes si nu am de gand sa fac audienta unui site atat de prost, astfel incat ma vedeti pentru ultima oara. Am vrut doar sa dau o replica unor acuzatii aiurite venite la adresa mea.
A comentat Vitalie pe 23.01.2007, ora 09:01
pt Lynux, stii de cind s-a discutat despre marirea burselor? Inca cred ca tu nu erai la facultate. Cineva o dat solutia inca din 1998. Acum bursele s-au marit datorita faptului ca si bursele pentru romani s-au marit. chiar o fost nevoie sa mareasca si pentru cei din moldova din cauza ca sa se echilibreze cumva. Lynux, stii oare ca in universitatile din RO din 9000 de studenti straini din toata lumea mai mult de jumatate sunt moldoveni? Stii ca ca in mod normal o bursa petru un student ar trebui a fie de minim 150 euro, dar asta ar insemana ca toti sa fie doba de carte si numai carte sa faca? OSB-ul o fi bun pt Timisoara, dar nu si pentru toata tara. Sunt si altii care incearca sa faca ceva, numai ca OSB-ul ii ignora din cauza ca nu respecta dragostea partidului. Pentru ei altii sunt dusamni, tradatori si antiromni. A, shi cred ca ar trebui sa apeleze OSB la un psiholog ca sa aiba raspunsul la intrebarea de ce anume ministrul este foarte dragut cu ei.
A comentat catavencu pe 23.01.2007, ora 09:49
Vitalie,se vede din prima ca esti pus la lucru,se pare ca de fratii Brega...Aveti un portal prin care dezinformati opinia publica,acuma vreti sa interveniti si aici?..Homosexualii(prieteni ai fratilor Brega n-au ce cauta pe acest site).
A comentat Pt Vitalie,de la Poncik pe 23.01.2007, ora 13:50
Am citit pe net despre asa numitul portal de libera exprimare, nustiu de ce, dar toate comentariile pe care le-am postat acolo vis-a-vis de modul in care a fost preluata stirea de pe basarabeni.ro, au fost sterse! Atunci imi pun si eu o intrebare, dupa asa ceva cu se mai pote numi portal de libera exprimare? Inca un lucru am uitat sa precizez. Incepand cu a doua editie a Festivalului Zilele Basarabiei (2002) si pana in prezent, in toate rezolutiile, semnate de ONG de profil si grupuri de initiativa a fost prinsa si problema maririi burselor. Aceste acte exista si acum. Deci daca urmariti aceste lucruri va puteti da bine seama ca OSB face demult demersuri pentru marirea burselor. Celor carora nu le place acest site nu intaleg de ce il mai acceseaza?
A comentat Alexandru, Timisoara pe 23.01.2007, ora 14:24
bai fratilor cred ca va certati degeaba. Este foarte bine ca a aparut acest site www.basarabeni.ro, dar asta nu inseamna ca numai voi aveti dreptul sa va exprimati opiniile vizavi de marirea burselor. Din moment ce este un document public inseamna ca toata lumea are acces la el si poate sa-l reproduca. Pe site putea sa-l puna si CIA dar daca este emis de MEC atunci este public si oricine il poate copia, asa este logic. www.basarabeni.ro este pentru studentii din romania, iar curaj.net este pentru simpatizantii hyde park din Moldova, nu vad care problema.
Poate ar fost mai corect sa fie indicata sursa, insa ce ar fi avut OSB din asta? Mai multa publicitate?

In moldova pe noi nu ne intereseaza ca v-au marit bursele, noi suntem in moldova, voi sunteti in romania, ue si aveti unele griji. Noi avem alte griji. de la Timisoara e usor sa ne critici pe no cei de aici, inclusiv hyde park care este un ong activ de cativa ani si care are actiuni concrete aici pe loc unde e nevoie de ele.

Succes voua si nu va umflati prea mult in pene, pentru ca nu sunteti aici in Moldova, cand va veti intoarce nu aveti decat sa va umflati i pene cat veti vrea.
A comentat gicu pe 23.01.2007, ora 14:45
Salut, Vitalie! Nu o sa ma cert cu tine. Ai ales curaj.net ca sursa de informare; foarte bine! Tu ai unele opinii, eu - altele. Atat! Nu o sa stau eu acum sa-ti scriu cat de penibil esti, dupa cum obisnuesti sa faci tu in comentariile tale. Vad ca devii irascibil. Pa, pa! PT. CATAVENCU: cred ca majoritatea studentilor basarabeni cunosc problema burselor care a fost discutata cu cativa ani in urma, abia anl asta rezolvandu-se ceva. Ca s-au marit burseledatorita faptului ca si bursele pt. studentii romani s-au marit... :) nu pot sa ma pronunt. 150 euro... ai dreptate (oarecum); pana in ~2002 bursele date liceenilor le ajungeau si pt. masa si pt. a merge/a veni de acasa cu aceeasi bani, din burse. Atunci bursele aveau valoarea cu putin peste cosul minim de consum. In momentul de fata bursa lor nu acopera nici jumatate din cosul minim de consum (este de ~3 ori mai mica). Eu zic asa: decat sa lucreze si in acelasi timp sa traga si de scoala, mai bine carte sa faca. In legetura cu cele relatate de tine despre OSB... nu stiu; no comment. Salutare!
A comentat Lynx pe 23.01.2007, ora 15:28
Sunt sigur ca pentru miile de studenti care-si fac studiile in Romania nu conteaza cine "a castigat" marirea burselor...rezultatul e cel care conteaza.Este discutabila,insa, calificarea burselor ca "pomene"...Ganditi-va ca pentru a castiga o astfel de "pomana"(ma refer la cuantum) ai nostri parinti muncesc o luna.Numai bine!
A comentat Guddy pe 23.01.2007, ora 17:55
Guddy, nu este o pomana, dar este o modalitate prin care se da unora ocazia sa invete. OSB-ul nu intelege ca de aceea sunt intr-o organizatie si trebuie sa-si asume astfel de responsabilitati. Presedintele acestuia isi creaza o alura de sefi peste toti. Mania tuturor care se vad ca sefi. Iaca aici Brega le da de furca.
A comentat Catavencu pe 23.01.2007, ora 18:34
Toate sunt bune si frumoasea dar de pe site-basarabeni.ro ar trebui sa nu mai fie scris:Unicul site destinat elevilor ºi studenþilor basarabeni aflaþi la studii in România.Pt ca sunt si altele...
informatii precum sunt prezentate in articolul de fata.Nu ar trebui sa faca obiectul unor hirjoneli informationale mai bine a-ti uni efortul de informare a basarabenilor cu cei de la basarabeni.net/
basa.ro/
si de ce nu chiar cu cei de la
curaj.net
delimitanduva clar cine si cu ce se ocupa.
PS:Basarabenii din Romania si nu numai ar trebui sa colaboreze in folosul tuturor basarabenilor nu sa se certe intre ei tregand foloase proprii.
A comentat V.M-basarabean pe 23.01.2007, ora 19:32
Ai dreptate, V.M. Basarabeni.RO nu este acum "singurul site" destinat tinerilor basarabeni veniti la studii in Romania. Acel mini-splash afisat la intrarea pe site trebuia sa-l schimbam inca din primele zile de cand a fost lansat site-ul (am observat ca sunt si alte surse de informare anume pt. basarabenii din Romania). Fiind unicul administrator al acestui site imi este foarte greu uneori sa ma ocup de toate, iar unele lucruri imi scapa pe parcurs :P Mersi pt. sesizarea pe care ai facut-o; ma ocup de aceasta 'problema' imediat :)


Ai dreptate si cand spui ca articolele postate 'nu ar trebui sa faca obiectul unor hirjoneli informationale', dimpotriva: AR TEBUI sa conlucram asupra informarii de calitate a basarabenilor. Oricum, din ce am vazut azi pe site, cred ca ar trebui sa lasam sa se mai linisteasca apele, sa treaca sesiunea, si sa ne calmam 'spiritele'.

Numai Bine!
A comentat Alexandru B. pe 23.01.2007, ora 20:28
Cum sa colaborezi cu Brega daca el este securist?sau sa-i dai mai multe informatii?Imi spuneti si mie ce mai cauta el la varsta de 34 de ani in Romania?
A comentat pe 23.01.2007, ora 22:08
Va tiganiti pentru doi bani
Nimeni nu a negociat
Bursele sunt aceleasi si pentru romani.... poate si pentru ei basarabenii au negociat...
Rusinea ar trebui sa vina din mai multe parti....
hide out...
A comentat de la uvt pe 23.01.2007, ora 22:15
Aici am descoperit maladia voastra OSB-istilor voi ce credeti ca sunteti unicii????Suferiti de boala stelelor coborativa pe pamant caci veti ramane neauziti in fundatura...sunteti jalnici sincer...mai aveti si propriile pareri si idei nu doar PPCD-iste caci ei azi sunt si maine nu si veti dispare...UNICUL SITE asta-i culmea ma da chiar sunteti LUCIFERNICI sunteti Funny:)))))))))))
A comentat Gh.Vasile pe 04.04.2007, ora 07:53
ce STITI DE ALIODOR MANOLEA?
A comentat obiectiva pe 06.02.2010, ora 17:41
DIN ROMANIA.
A comentat obiectiva pe 06.02.2010, ora 17:42
 COMENTEAZA 


2